Na madrugada de ontem o Centro Social A Revira de Ponte Vedra foi atacado por elementos nazi-fascistas. Mediante o avisso dos vizinhos e vizinhas puidemos comprobar como o nosso cartaz foi completamente pintado com sprai laranja, as paredes com lemas e símbolos neonazis alem de colar diversos colantes propagandísticos nas janelas. Podemos constatar também que a vivenda dumha militante da nossa associaçom foi pintada com a mesma simbología e com lemas sexistas como "cerda"
A intensa actividade na rua que vem desenvolvendo nos últimos anos a A.C. Revira provocou as iras de elementos fascistas da cidade, que se bem é certo nom é esta a primeira vez que atacam o nosso centro social -na antigua ubicaçom o nosso local sofreu um ataque incendiário-. Numerosos amigos e amigas teriam observado pola tarde-noite a um grupo de neonazis polo casco velho , algúm, vizinho da localidade de Campelo.
Desde a Associaçom Cultural A Revira queremos manifestar a nossa firme determinaçom para seguir trabalhando e organizando-nos desde a nossa comarca para contribuir à construçom nacional da Galiza, defender e promover a língua e cultura galega, o meio ambiente, os direitos da mulher e difundir valores solidários e internacionalistas. Seguiremos combatendo desde nos nossos espaços o racismo, o fascismo e todo tipo de discriminaçom.
Quanto mais ladrem os cans do sistema mais impulso colheremos para trabalhar dia a dia. Que saibam que na sociedade galega o fascismo nom tem espaço
Associaçom Cultural Revira 11.10.2013